Menü
Kosarad

Vásárlási és szállítási útmutató

A szállítás díjak a következők:

Ingyenes kiszállítás 20000 Ft felett.

Házhozszállítás díjai:

Packeta

1790 Ft

Csomagpont vagy csomagautomata díjai:
Foxpost – 1590 Ft
Packeta – 1590 Ft

Amenyiben a megrendelt termékek terjedelme, vagy tömege meghaladja az egy csomagba küldhető engedélyezett mennyiséget, a csomagokat több csomagban küldjük ki az ügyfél részére. Ilyenkor a szállítási költségek csomagonként fizetendők.

A kiszállítás az alábbi módokon lehetséges:

- házhoz szállítás futárszolgálattal (Packeta)

- csomagpontra történő kiszállítás (Packeta, Foxpost)

A szállítási idő alap esetben 1-3 munkanap, természetesen igyekszünk ettől is gyorsabban teljesíteni a megrendeléseket.

Kávégépek esetén a szállítási idő 3-7 munkanap.

Bizonyos esetekben ezek a szállítási idő meghosszabodhatnak. A Black Friday akciós időszakban, valamint a karácsonyi időszakban a túlterhelt futárszolgálatok miatt ez 1-5 munkanap is lehet.

Ezen időszakban leadott rendelésénél kérjük ezt vegye figyelembe.

Fizetési lehetőségek:

- utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a Packeta futárszolgálat munkatársának)

- Simple Pay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Simple Pay rendszeren keresztül)

 

Ha átvételkor azt tapasztalja, hogy a csomag sérült (szakadt, nagymértékben nyomódott stb...) és feltehetően a beltartalom is, kérje a kiszállító cég munkatársát, hogy ezt jegyzőkönyben rögzítse. A futárszolgálat képviselőjének ezt kötelessége megtenni, amenyiben ezt megtagadja kérjük keresse fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát. Ebben az esetben tagadja meg a csomag átvételét.

Sajnos a mai futárszolgálatok sem tökéletesek. Néha előfordul, hogy egy egy csomagot “elhagynak”, vagy megsérűl szállítás közben.
Ebben az esetben ezt sajnos a feladó felé csak nagyon későn jelzik, így sokszor a vásárló hamarabb tud erről, mint mi.

Minden csomag nyomkövető kódját megküldjük a feladáskor a vásárló részére, ezért arra kérünk mindenkit, ha azt tapasztalja, hogy a csomagja indokolatlanul hosszabb ideig nem érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálat ügyfélszolgálatával, ahol a csomag beazonosítása után igyekeznek megoldani a problémát.

Amennyiben a csomagfeladáshoz szükséges adatokat helyesen adta meg, úgy csomagját a futárszolgálat 2 alkalommal kisérli meg kézbesíteni. A második sikertelen alkalom után a csomag visszaküldésre kerül hozzánk.

A csomagok feldolgozása és az ezzel kapcsolatos információk:

1, megrendelés rögzítve a rendszerben – email értesítés a vásárlónak
2, csomag feldolgozása – email értesítés a vásárlónak
3, csomag átadása a futárszolgálat képviselőjének – email értesítés a vásárlónak, nyomkövető adatok megküldése
4, csomag beszállítása a futárszolgálat központjába
5, csomag szortírozása, megfelelő gerincjáratra helyezése – feladás napján
6, csomag megérkezése az illetékes területi depóba – feladást követő munkanapon
7, csomag kiszállítása a címzetthez, vagy a csomagpontra – vásárló emailben, vagy smsben értesítve futárszolgálat által

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.


Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a webshopban leadott rendeléskről. Az elektronikus számlát nem szükséges kinyomtatni, minden esetben elektronikus aláírással és dátumbélyegzővel van ellátva, azt elektronikus úton kell a hatályos jogszabályoknak megfelelően megőrizni és a könyvelésben elhelyezni. A vásárló a vásárlási folyamat befejezésével elfogadja, hogy számára elektronikus számla (e-számla) kerül kiállításra!


Figyelem!
2020.07.01-jét követően kérjük fordítsanak KIEMELT FIGYELMET arra, hogy az automatizált számlázási folyamatnak köszönhetően nincs mód arra, hogy a vásárló által megadott adatok alapján elkészült elektronikus számlát utólag módosítsuk, azt a rendszer automatikusan kiállítja és elküldi a vásárlónak a pénztár folyamat során megadott adatok alapján!
Amennyiben Ön belföldi adóalanynak minősül (adószámmal rendelkező vállalkozás, nonprofit szervezet, önkormányzat, EGYÉNI VÁLLALKOZÓ, stb.), akkor kérjük válassza a cégként vásárolok opciót, hogy a számla helyes adattartalommal készüljön el. Csak ebben az esetben tűnteti fel a számlázó a számlán a vásárló adószámát és küldi be a NAV Online rendszerébe a számla adatait, ami feltétele a számla elhelyezésének a vásárló könyvelésében!
Utólag csak a számla sztronózása után tudunk új bizonylatot kiállítani (Önnek minden elkészült bizonylatot ugyan úgy el kell majd helyeznie a könyvelésében!) és új számlát kiállítani a helyes adattartalommal.
A helytelen adattartalommal kitöltött (ha nem használja a cégként vásárolok lehetőséget és nem adja meg az adószámát az is annak minősül) számla sztornózásának és az új számla elkészítésének adminisztrációs díja bruttó 1.000 Ft / számla.
Az adminisztrációs díj automatikusan feltűntetésre kerül a helyes adattartalommal kiállított számlán, esetleges elengedése méltányossági alapon kérhető.

Kérjük kiemelten figyeljenek rá, hogy a számlázáshoz szükséges adatokat pontosan adják meg (vállalkozás neve, címe, adószáma helyes formátumban 12345678-1-12), mert a számlázó program összeveti az adatokat a központi nyilvántartásban tárolt adatokkal és ha nem egyeznek meg, akkor nem készíti el a bizonylatot!
Ilyen eset például, ha az adószámot egyben, kötőjelek nélkül adják meg!

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

Házhozszállítás (Packeta futárszolgálattal)
Foxpost csomagautomata
Házhozszállítás Szlovákia területén (GLS futárszolgálattal)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:


utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a Packeta futárszolgálat munkatársának)
Simple Pay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Simple Pay rendszeren keresztül)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Vásárlási és szállítási útmutató
A böngészési élmény és a weboldal funkcionalitásának javítása érdekében sütiket használunk. Adatvédelmi szabályzat