Menü
Kosarad

Gyakran Ismételt Kérdések

A csomagot a megrendeléstől számítva legkésöbb a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. Ezután azt 1-2 munaknapon belül kézbesítik.

A megrendelés véglegesítésekor van lehetőség online kártyás fizetésre, valamint utánvétes fizetésre is.

Igen! Minden stádiumban értesítő emaileket küldünk.

Rendelés lemondására abban az esetben van lehetőség ha az még nem került feldolgozásra. Kérjük emailben küldjel el, hogy le szeretné mondani a rendelést a rendelés számával együtt.

A kapcsolat menüpont alatt közvetlen tud nekünk levelet írni, vagy emailt is küldhet a hello@aromacenter.hu címre.

Kérjük írja meg emailben az hello@aromacenter.hu címre panaszát. A levélhez mindenképpen csatoljon képet, vagy rövid videót a tapasztalt problémáról, valamint tüntesse fel rendelés számát.
Abban az esetben, ha a termék nincs készleten az nem rendelhető.
Abban az esetben, ha Ön a terméket átvette a vásárlástól számított 14 napig lehetősége van elállni a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a terméket visszaküldve azt visszavásároljuk. Az elállási joggal kapcsolatban bővebb információt az álltalános szerződési feltételeknél talál.
A vásárló elállhat a vásárlástól, abban az esetben ha a termék bontatlan, hiánytalan és újra értékesíthető állapotban van.
Minden esetben átvételkor ellenőrízze a csomag sértetlenségét! Ha a csomagolás sérült, kérje a kiszállító partnert, hogy azt jegyzőkönyvben rögzítse, vagy tagadja meg az átvételt. Az ilyen esetekből származó károkért: hiányos csomag, sérült termék, csak abban az esetben vállalunk felelőséget, ha a fenti lehetőségek valamelyike megtörténik.
Sajnos erre nincs lehetőség. A futárszolgálat munkatársainak több csomagot kell kivinnie, ezért szoros menetterv szerint végzik ezt.
Gyakran Ismételt Kérdések
A böngészési élmény és a weboldal funkcionalitásának javítása érdekében sütiket használunk. Adatvédelmi szabályzat