Ecigaretta szerviz
Garanciális ügyintézéshez kérjük írjon emailt a hello@aromacenter.hu email címre.
Az emailben mindenképpen írja meg:
- megrendelése számát
- írja le a tapasztalt hibát, a lehető legrészletesebben
- készítsen a hibáról fényképet, vagy videót
Az emailes egyeztetés után a terméket vissza kell küldenie a szervizközpontunkba. A sérülten érkezett termék esetében a szállítási költséget átválaljuk. Minden egyéb esetben ezek a költségek a vevőt terhelik. Visszaküldés lehetséges postai csomagként, vagy kérésre futárt küldünk a termékért.
Az aromák gyári bontatlan csomagolásban érkeznek, amennyiben sérülten érkezik meg a csomag kérjük mielöbb jelezze felénk.
Az akkumulátorokra, rendeltetés szerinti használat melett a garancia 1 hónap.
Az akkumulátorok elhasználódásából eredő kapacitás vesztés, nem garanciális hiba.
Garanciális ügyintézés esetén, az emailes egyeztetést követően, bizonyos esetekben szükséges a kifogásolt termék/termékek szerviz központba történő beszállítása.
Minden olyan reklamációnál, ahol a termék eleve hibásan (dead on arrive) érkezett meg a beszállítás költéségét átvállaljuk.
Minden egyébb esetekben ez a költség a fogyasztót terheli. A szállítási költség a javított, vagy cserélt termék visszaszállításakor fizetendő.